söndag, maj 18, 2008

Vikten går uppåt i snabb och jämn takt.

Vikten fortsätter uppåt med ungefär ett kilo i vecka. Nu har jag gått upp fem kilo och är bara i vecka tolv.

Jag försöker att inte stressas, för det gick ju relativt bra förra gången. Men det är tungt för hela kroppen att bli så stor som jag blev, och jag skulle helst slippa det. Men det verkar ju inte vara något jag själv väljer.

Jag måste äta, för jag mår konstant illa. Och även om jag huvudsakligen äter ok saker så samlar min kopp på sig allt, och vikten rusar uppåt.

2 kommentarer:

Pia sa...

Jag tror det liksom finns inprogrammerat i kroppen hur den vill bli när man är gravid och det är inte så mycket att göra åt. Men det är i och för sig sagt av en som själv går upp mycket i vikt när jag är gravid. Men det är inte ett alternativ att inte äta. Om jag inte åt när jag kände att det behövdes mådde jag skit.

Anonym sa...

Oj ja har gått upp 3,8 å har 4 veckor kvar. Men de är så otroligt olika för alla.