söndag, januari 25, 2009

Viktnotering

Gårdagens invägning visade på 0,7 kilo ner.

Och jag är nöjd.

Ett kilo i veckan ungefär är dubbelt så bra som jag räknar med. Men det kommer att minska mot slutet. Just nu gör jag faktiskt ingenting alls för att gå ner i vikt, jag äter precis som vanligt och motionerar ingenting alls förutom vagnspromenader lite då och då.

Fast nu är det snart dags att börja träna mamma-baby-gympa tror jag. Jag kan snart inte skylla på någonting längre. Foglossningen har nästan släppt helt, och jag har läkt ihop så bra jag tror att det blir.
Fast det blir tyvärr bara träning här i förorten eftersom jag inte kan köra någon bil, så det gäller att passa på den gången i veckan passet går här. Jag hoppas att jag snart lär mig att sova, så att jag kan ta bilen och få lite störe träningsmöjligheter.

Inga kommentarer: